درباره ما

شرکت فناوران صنعت قلب تبریز در یک نگاه:

شرکت در سایه توجهات پروردگار دانا و توانا و بخشنده و مهربان با هدف ارتقاء سلامت هموطنان عزیز در سال 1395 تأسیس گشته است.

نقطه بارز ایده تأسیس شرکت، همراهی اندیشه و بینش جامعه نگر و نیاز محور پزشکان دلسوز و توانمندی بالا و خودکفایی و خوداتکائی مهندسین پرتلاش ایران زمین می باشد که با امید و تکیه بر خداوند بزرگ و یاری رسان، قدمی هر چند کوچک در جهت گسستن رشته های وابستگی کشور عزیزمان به قدرتهای بیگانه برداشته شود.

شرکت با نگاه جامع و آینده نگر فعالیت خود را در بخشهای مختلف شروع کرده و ادامه می دهد.

1-بخش پژوهش، تحقیق و توسعه:

این بخش علاوه بر تحقیق و توسعه در جهت ارتقاء و بروز رسانی خطوط تولید و محصولات خود شرکت، آمادگی خدمت رسانی به پژوهشگران و فعالان عرصه سلامت که در زمینه تأمین قطعات خاص با مشکل مواجه هستند را دارا می باشد.

فعالیت بخش تحقیق و توسعه شرکت علاوه بر تجهیزات پزشکی، در زمینه تجهیزات اپتیک، فتونیک و مکاترونیک نیز فعال بوده که کاملاً نیاز محور می باشند .

2-بخش تولید:

این بخش در راستای اهداف شرکت در جهت تولید تجهیزات نیاز محور در زمینه های سلامت (بهداشت و درمان)، بخصوص تجهیزات قلبی – عروقی از جمله تجهیزات تشخیصی و درمانی شامل کاتتر، گاید وایر، شیت، استنت، انواع آمپلاتزر، بالون و سایر تجهیزات مورد نیاز فعالیت دارد.

همچنین تولید تجهیزات اپتیک، فتونیک و مکاترونیک از جمله فعالیت های بخش تولید می باشد.

3-بخش فروش:

این بخش علاوه بر تجهیزات و کالاهای تولیدی خود شرکت، در زمینه تهیه و توزیع سایر تجهیزات و کالاهای مرتبط نیز فعالیت دارد.
فروش شرکت به صورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

4-بخش آزمایشگاهی:

با عنایت خداوند متعال و با بهره گیری از مهندسین توانمند و باتجربه و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی نوین و تراز اول ، این بخش در جهت بروز رسانی محصولات و ارائه خدمات نوین آزمایشگاهی مرتبط با سایر مراکز تولیدی و تحقیقاتی فعالیت دارد.